Laat je kop zien. Dat is mijn visie op het ondernemerschap.
Laat niet alleen de uitkomst zien van al je harde werk, maar laat vooral ook zien hoe je werkt én – het meest belangrijk – wie er achter alle knoppen zit. Of je nu een foodblogger, chefkok, horeca-eigenaar of voedingsproducnt bent. JIJ bent het gezicht van je bedrijf. En dat mag vastgelegd worden. Met brandingfotografie voor foodies.
Ik geloof voor de volle 100% dat je je volgers en klanten niet alleen moet laten zien WAT je doet, maar ook HOE je dat doet. Met andere woorden: laat jezelf zien als je je werk uitvoert. Dat is ontzettend belangrijk omdat mensen van mensen houden.
Mensen werken samen met mensen, niet met een recept.
Mensen kopen van mensen, niet van een merk.
Mensen gaan op bezoek bij mensen, niet bij een menukaart.
Brandingfotografie voor foodies: jij in je element
En dat betekent misschien wel dat je uit je comfortzone moet stappen. Maar juist door jezelf te laten zien in je element creëer je een fijne verbinding met je publiek. En daar help ik je bij. Als brandingfotograaf voor foodies leg ik jouw unieke stijl, passie en toewijding vast. Ik geloof dat jouw persoonlijkheid en jouw manier van werken net zo belangrijk zijn als de smaak en presentatie van je gerechten. Daarom richt ik me niet alleen op wat je doet, maar vooral ook op hoe je dat doet.
Wat is brandingfotografie voor foodies?
Bij brandingfotografie leg je het verhaal vast van jou als ondernemer. Want jouw klanten willen het gezicht achter je bedrijf leren kennen. En je kent het gezegde: een foto zegt meer dan duizend woorden. Wie ben jij en waarom moet een klant voor jou en jouw recept, restaurant of merk kiezen? Met de juiste beeldbank ondersteun je jouw verhaal.
Dit is waarom jij je vast wil laten leggen:
-
Je laat zien wie je bent: en omdat mensen graag zaken doen met mensen, bouw je zo een sterke band op met je publiek.
-
Je onderscheidt je van de rest: want je laat zien waarom jouw gerechten en jouw verhaal bijzonder zijn.
-
Je straalt professionaliteit uit: door consistent hoogwaardige foto’s te gebruiken die je merkwaarden weerspiegelen, bouw je een sterk merkimago op.
-
Het is een effectieve marketingtool: omdat je een krachtige tool in handen krijgt om je verhaal te vertellen aan je klanten, online en in print.
Lieve woorden
,,Joor weet als geen ander de persoon zoals hij/zij is vast te leggen op beeld. Het is als klant heel bijzonder om jezelf op die manier terug te zien op foto’s. Foto’s zijn vaak toch wat gemaakt, geposeerd, niet écht zoals je bent. Bij Joor is dat totaal het tegenovergestelde.”
,,De stijl van Joor is echt zo mooi, open, persoonlijk en laat eten echt goed naar voren komen. De combinatie van haar goede oog voor food fotografie en het zien van de mens voor haar camera, maken het voor mij echt compleet! Vooraf de shoot was ik wel erg zenuwachtig maar Joor zorgde ervoor dat dit snel weg was. Ze laat je heel comfortabel voelen in je eigen element. Ik ben zo onwijs trots dat Joor mij heeft vastgelegd en de foto’s zijn zo mooi geworden!”
,,Werken met Joor is heel prettig, ook voor mensen met cameravrees! Ze stelt je volledig op je gemak en zet alles op alles voor een gaaf eindresultaat. Ik ben ontzettend blij met de set professionele foto’s die ze van mij heeft gemaakt. Door de intake vooraf wist ze precies naar wat voor uitstraling ik op zoek was, en die heeft ze ook weten neer te zetten.”
Aanbod
Brandingfotografie voor foodies
Elke shoot is uniek. Daarom beginnen we de personal brandingshoot met een concept: wat willen we bereiken, welk gevoel willen we overbrengen, en hoe kunnen we jou en je bedrijf het beste presenteren? Dit concept vormt de basis voor alles wat daarna komt.
Tijdens de brandingshoot maak ik foto’s bij jou op locatie. In een restaurant, café, een studio of gewoon in je keuken. Waar jij je het meest in je element voelt. Ik zorg ervoor dat we elk hoekje en elke setting optimaal benutten. Met het juiste licht, de beste props en mijn aandacht voor detail brengen we jouw verhaal tot leven.
En dan ga je aan het werk. Zo simpel is het. Door je in actie te fotograferen brengen we de energie en toewijding die je in je werk stopt over. Naast actiebeelden maak ik ook detailfoto’s. Ingrediënten, gerechten, tools – alles wat bijdraagt aan jouw merk wordt vastgelegd. Deze details helpen om een compleet beeld te schetsen van wie je bent en wat je doet.
Daarbij vind ik het belangrijkste dat jij je op je gemak voelt. Ik zorg voor een ontspannen sfeer zodat je echt jezelf kunt zijn. Dit zorgt ervoor dat de foto’s zo natuurlijk en authentiek mogelijk overkomen. Vertrouw me, dan krijg je de mooiste resultaten.
Het mooiste moment is wanneer je de uiteindelijke foto’s ziet. De hoeken, de belichting, de compositie – alles komt samen in een beeld dat jou én je verhaal eromheen perfect weergeeft. Prachtige foto’s van jezelf én je bedrijf die inzetbaar zijn voor jouw zichtbaarheid. Elk plaatje zo mooi dat je het aan de muur wilt hangen. Want voor minder ga ik niet. Dit is het moment waarop je begrijpt waarom ik als brandingfotograaf én foodfotograaf doe wat ik doe!
Zet jezelf in de schijnwerpers
Laat jezelf zien in je werk. Laat zien waarom jouw keuken, jouw restaurant, jouw producten anders zijn. En dat doe je niet alleen. Als brandingfotograaf voor foodies help ik je aan krachtige, mooie foto’s die je verhaal vertellen. Want jij straalt passie uit, ik leg het vast.
Een paar feitjes
Over werken met mij
Ik werk het liefst samen met jou
Om tot een zo mooi mogelijk eindresultaat te komen.
Als ik mooie kansen zie ben ik net een stuiterbal
Dus grote kans dat ik al sta te stuiteren als ik bij je binnenloop.
Ik wil dat je je op je gemak voelt
Én dat je trots bent op de foto’s die ik maak.
Tijdens ons eerste gesprek heb ik meteen al 1000 ideeën voor beeld van jouw bedrijf!
Klanten noemen mij creatief, betrouwbaar, enthousiast, open, benaderbaar en vriendelijk
Ik heb eerder samengewerkt met
Reviews van klanten
FAQ
Veelgestelde vragen
Waarom zou ik een foodfotograaf inhuren als ik zelf foto’s kan maken met mijn telefoon?
Ik krijg deze vraag vaak. En terecht, we hebben allemaal een smartphone die vaak nog mooie plaatjes kan maken ook. Toch zijn er twee enorme redenen waarom ik je een foodfotograaf altijd aan zal raden:
1. De kwaliteit van de foto’s. Waar foto’s maken jouw ‘side job’ is, is het mijn professie. Ik weet hoe ik de mooiste foto’s kan maken, die technisch goed zijn, helder zijn en qua compositie, kleur en meer kloppen. Die de stopfactor hebben op socials: wacht! Dit moet ik zien 🤗
2. Ik kan verhalen vertellen met mijn camera. Jouw verhaal. Dat maakt mijn foto’s geen plaatjes, maar verhalen. Ik zie jouw sterktes, jouw passie en visie en vertaal die naar beeld. Zodat jouw klanten echt iets voelen als ze naar jouw foto’s kijken. Niet scrollen, maar stoppen en besluiten: dit wil ik.
Zeg me eerlijk, doen jouw (telefoon)foto’s hetzelfde?
Wat leveren jouw foto’s mij op?
Wat mijn content jou oplevert? Dit ➡️
* (nieuwe) klanten die op basis van deze foto’s besluiten naar jouw zaak toe te rennen;
* thuiskokers die besluiten jouw product aan te schaffen omdat ze het bijbehorende recept willen maken (want het ziet er zo lekker uit);
* aankoop van jouw product, want dankzij mijn foto of post dachten potentiële kopers: dit moet ik hebben.
En ik kan ervoor zorgen dat jijzelf op je best op beeld verschijnt, zodat je volgers, klanten en potentiële klanten weten met wie ze te maken hebben.
Waarvoor kun je bij mij terecht?
Ik help je graag om jouw product, zaak of jouzelf te laten stralen. Dat kan in beeld, maar ook in tekst.
In het kort kan ik je helpen bij:
- receptontwikkeling inclusief fotografie en teksten
- horecafotografie
- productfotografie
- receptredactie
- brandingsshoots voor foodies
Wat kan ik met de beelden die je maakt?
Ik maak niet alleen foto’s, ik lever je content voor al je marketingmiddelen. Denk aan vulling voor je socials, maar mijn foto’s zijn ook te gebruiken op flyers, in magazines, op je website, als banners, posters en meer.
Waarom zoveel geld uitgeven aan foto’s van mijn bedrijf?
Foto’s die ik maak representeren jouw bedrijf. Ik neem aan dat je trots bent op wat je maakt, op wat je hebt neergezet. Zo trots, dat je dat met iedereen wil delen. Daarom kies je ook voor hoogkwalitatieve foto’s: je beknibbelt niet op iets waar je trots op bent en wat je het liefst met de hele wereld wil delen. Toch?
Wat kost horecafotografie?
Mijn prijzen voor receptontwikkeling starten bij 274 excl BTW per recept (bij afname van minimaal 5 recepten per maand. Voor die prijs krijg je een uniek recept, unieke foto’s (minimaal 4 met verschillende composities) en foutloze tekst en caption.